Klocki hamulcowe EBC SFA621V skuterowe (kpl. na 1 tarcze)

Klocki hamulcowe EBC SFA621V skuterowe (kpl. na 1 tarcze)

234,40 zł
Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe. Doskonała jakość i ekologia dla motocyklistów szosowych. Zatwierdzone przez TÜV, spełniają normę ECE R 90. Popularność od 15 lat. Bezpieczne, niskie zużycie, wyjątkowa siła hamowania.
SFA621V
5050953044359
Ilość
Add to wishlist
Ostatnie sztuki w magazynie

Klocki hamulcowe EBC Seria FA - Organiczne Klocki Kevlarowe (komplet na 1 tarczę)

EBC Brakes przedstawia serię klocków hamulcowych FA, idealnych dla motocyklistów o turystycznym, miejskim i klasycznym stylu jazdy. Te organiczne klocki kevlarowe to doskonały wybór dla tych, którzy cenią sobie spokojną jazdę. Zaprojektowane z myślą o użytkownikach roadsterów i skuterów, klocki FA charakteryzują się średnią żywotnością, niskim zużyciem tarcz hamulcowych, niskim współczynnikiem tarcia oraz wystarczającą stabilnością temperaturową.

Klocki hamulcowe EBC Seria FA to doskonałe klocki hamulcowe do motocykli szosowych. Wyprodukowane w Wielkiej Brytanii, są w pełni przyjazne dla środowiska, co sprawia, że są one idealnym wyborem dla ekologicznych motocyklistów. Mogą zastąpić zarówno klocki organiczne, jak i sinterowane. Klocki te są zatwierdzone przez TÜV i spełniają normę bezpieczeństwa hamulców ECE R 90.

Charakteryzują się one niską emisją pyłu i minimalnym ścieraniem tarcz hamulcowych, co przyczynia się do utrzymania czystości i estetyki motocykla. Wykorzystują nowoczesny, ekologiczny skład, który zapewnia doskonałą siłę hamowania podczas delikatnego dotyku. Zestaw klocków FA w grade E327 cieszy się ogromną popularnością od ponad 15 lat, z ponad 40 milionami sprzedanych zestawów na całym świecie.

Klocki hamulcowe EBC FA to nie tylko wysoka jakość, ale również bezpieczeństwo potwierdzone testami TÜV oraz aprobatą badania bezpieczeństwa hamulców ECE R 90. Niemieckie czasopismo motocyklowe Motorrad wyróżniło te klocki jako produkt najwyższej jakości w kategorii organicznych klocków hamulcowych. Dodatkowo, klocki te mogą być stosowane nawet jako zamiennik sinterowanych klocków. Konstrukcja oparta na opatentowanym systemie retencji Nucap NRS gwarantuje zerowe ryzyko odklejenia się klocków po długotrwałym użytkowaniu lub korozji. Ważne jest jednak zaznaczenie, że klocki te nie są przeznaczone do użycia na torze czy wyścigach.

Zastosowanie

MarkaModelSub-ModelSilnikWartośćKMRocznik Szczegóły zastosowania
YAMAHAT-Max 560560.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560560.02020Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560560.02021Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560560.02022Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560Tech Max560.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560Tech Max560.02020Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560Tech Max560.02021Do montażu z tyłu
YAMAHAT-Max 560Tech Max560.02022Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max - Lux Max500.02016Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max 530cc500.02012Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max 530cc500.02013Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max 530cc500.02014Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max 530cc500.02015Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500A T-Max 530cc500.02016Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500Black & Bronze Max500.02013Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500T-Max 530cc500.02012Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500T-Max 530cc500.02013Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500T-Max 530cc500.02014Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500T-Max 530cc500.02015Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 500T-Max 530cc500.02016Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A - Iron Max530.02015Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A - Iron Max530.02016Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A T-Max SX530.02017Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A T-Max SX530.02018Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A T-Max SX530.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530A T-Max SX530.02020Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530D-A T-Max DX530.02017Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530D-A T-Max DX530.02018Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530D-A T-Max DX530.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530D-A T-Max DX530.02020Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530E-AT-Max530.02017Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530E-AT-Max530.02018Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530E-AT-Max530.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530E-AT-Max530.02020Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530T-Max Parking Brake All Models530.02017Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530T-Max Parking Brake All Models530.02018Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530T-Max Parking Brake All Models530.02019Do montażu z tyłu
YAMAHAXP 530T-Max Parking Brake All Models530.02020Do montażu z tyłu

Na razie brak opinii klientów.

16 innych produktów w tej samej kategorii: